EXIT Toys bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre brukeropplevelsen din på nettstedet.
Ved å fortsette å bruke nettstedet vårt, godkjenner du bruken av informasjonskapsler. Du finner mer informasjon i vår Informasjonskapsler (cookies).

Lukk
Service 0800 - 52721
0
Bestilling

Bestille fra EXIT Toys

Du kan enkelt og greit bestille online fra EXIT Toys 24/7.

Bestilling fra EXIT Toys fungerer som følger:

Steg 1: Velg produktet ditt

Gå til varen du ønsker og plassér den i handlekurven ved å klikke på knappen ‘Legg i handlekurven'. Et vindu vises, og viser deg at varen ble lagt i handlekurven. Du kan deretter velge å fortsette å handle eller gå til handlekurven ved å klikke på den aktuelle knappen.

Steg 2: Oversikt over handlekurven din

I handlekurven vil du se alle produktene du har plassert der. Her kan du både endre mengden og slette produkter. Ønsker du å gå til utlogging? Da klikker du på 'Neste'.

Steg 3: Personlig informasjon

Hvis du er en ny kunde, vil du i dette steget bli bedt om å åpne en konto. Fyll ut all informasjon som er nødvendig for bestillingen din. Hvis du er en eksisterende kunde hos EXIT Toys, kan du logge direkte inn ved å bruke e-postadressen din og passordet ditt. Klikk på 'Logg inn' for å gå til oversikten over bestillingen din.

Steg 4: Ønsket levering og betalingsmetode

Her angir du hvor du vil at pakken skal leveres. Dette kan være til fakturaadressen eller du kan oppgi en annen adresse. Hvis mulig kan du også velge å få bestillingen levert til et Postnord MyPack Collect utleveringssted.

Postnord MyPack Collect

Hvis du velger Postnord MyPack Collect—etter å ha klikket på denne valgmuligheten—fyller du deretter inn post- og gatenummeret i de respektive feltene. Etterpå klikker du på ‘Oppdater’ og velger det MyPack Collect-utleveringsstedet hvor du ønsker å hente pakken.

Betalingsmetode

Så snart du har valgt ønsket leveringsmåte, går du til betalingsmetoden. Du kan da velge mellom følgende muligheter:

  • Kredittkort
  • PayPal
  • Bankoverføring / pengeoverføring (+ 2 arbeidsdager)
  • Klarna Pay Later

Steg 5: Sjekk bestillingen din

Når du sjekker bestillingen din, vil du enda en gang finne en oversikt over bestillingen din. Hvis du ønsker å gjøre endringer i bestillingsdetaljene, klikker du på ‘Forrige'. Hvis detaljene er korrekte, klikker du deretter på ‘Legg inn bestilling’. Med dette steget bekrefter du ordren din, og du vil motta en bekreftelse på e-post.

Steg 6: Betale bestillingen

Nå vil et skjermbilde for betaling fremkomme med den valgte betalingsmetoden. Etter at du har betalt, mottar du en bekreftelse på betalingen på e-post. Deretter behandler og ekspederer vi bestillingen din.

Slik oppretter du en konto

Hvis dette er første gang du bestiller fra oss, kan du velge å ha adresseinformasjonen din lagret ved å velge ‘Jeg er ny’. Ved å lage et passord kan du neste gang enkelt logge inn og bestille ved å bruke e-postadressen din og passordet. En konto hos EXIT Toys gir deg oversikt over bestillingene dine og sikrer også at den personlige informasjonen, som for eksempel adressen din, blir lagret til bruk ved nye bestillinger.

Har du glemt passordet ditt?

  • Har du glemt passordet ditt? Ikke noe problem! Du kan rett og slett lage et nytt passord:
  • Gå til siden 'Glemt passordet?'
  • Fyll ut e-postadressen som du er registrert med hos EXIT Toys.
  • Klikk på 'Send' og du vil motta en beskjed på e-post som hjelper deg til å lage et nytt passord.
  • Ta hensyn til at passordsystemet skiller mellom store og små bokstaver.

Bestilling med en rabattkode

Hvis du ønsker å bruke en gyldig tilbuds- eller rabattkode, kan du fylle ut koden under bestillingsprosessen. Dette gjør du i oversikten over handlekurven under overskriften 'Har du en tilbudskode eller rabattkupong?' Etter at du har fylt ut koden, blir rabatten umiddelbart trukket fra. Hvis rabatten ikke er gyldig, blir det opplyst om det gjennom en melding på skjermen. Fyll ut koden nøyaktig, for den skiller både mellom store og små bokstaver og mellomrom. Du kan bare bruke én rabattkode per bestilling.

Kansellering av bestilling

Det er mulig å kansellere en bestilling etter at du har betalt. Hvis vi allerede har sendt bestillingen, kan du avvise den ved døren. Bestillingen blir da returnert til oss, og betalingen din blir refundert innen 14 dager. Dette gjelder også en bestilling som er betalt, men ennå ikke sendt fra oss.

Spørsmål om bestillingen din?

Har du spørsmål om bestillingen din? La oss får vite det! Vi vil være glad for å kunne gi deg personlige råd. Kontakt oss via chat, ring 0800 - 52721 eller send en e-post til info@exittoys.com.